DAVID KOSTIĆ POBEDNIK, STEFAN SRETENOVIĆ TREĆI

posted in: Vesti | 0

Na drugoj po redu medjunarodnoj biciklističkoh trci za mladje kadete “MLADI TALENTI” u Beogradu, mladi biciklisti Borca, David Kostić i Stefan Sretenović osvojili su prvo i treće mesto.

U organizaciji Biciklističkog saveza Beograda, drugi put održana je medjunarodna biciklistička trka za mladje kadete. Trka je održana 02-03.08.2014.godine i vožena je u dve etape. Na startu bilo je 50 takmičara svrstanih u 12 ekipa iz Srbije, Bugarske i Madjarske.

Prvog dana vožena je etapa od Beograda do Trešnje u dužini od 25km. Odmah posle starta odvojio se mladi biciklista Borca, David Kostić i u solo vožnji prvi prošao kroz cilj. Iza njega sa zaostatkom od preko jednog minuta stigao je jedan takmičar iz Bugarske, a odmah zatim i veća grupa koju je odsprintao Stefan Sretenović i osvojio treće mesto.

Drugog dana vožena je druga etapa od Šuplje stene do Sopota u dužini od 25km. Biciklisti Borca nisu imali razloga da voze napadački, već su čuvali svoje pozicije od prethodne etape. Na cilj je došla veća grupa takmičara zajedno, a sprint je odlučivao pobednika. Prvi kroz cilj prošao je takmičar iz Bugarske i odmah za njim David Kostić i Stefan Sretenović.

U generalnop plasmanu pojedinaca prvo mesto osvojio je David Kostić, takmičar iz Bugarske Ivanov Daniel bio je drugoplasiran, a Stefan Sretenović trku je završio na trećem mestu. Treći član ekipe Borca, Igor Vasojević posle povrede koju je imao protekle nedelje, trku je završio na dvadesetom mestu, ali dao je veliki doprinos pobedio svojih timskih kolega.

Odmah po završetku ove lepe medjunarodne trke, članovi ekipe mladjih kadeta BORAC i kadet Aleksandar Petrović otputovali su na kamp pripreme mladih biciklista, koji organizuje Biciklistički saveza Srbije. Pripreme će trajati od 03-10.08.2014.godine i biće održane u izletištu Borkovac kod Rume.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.